mkw. powierzchni biurowej
mkw. powierzchni usługowej
Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.
CZ Office Park D to nowo wybudowany biurowiec klasy A, usytuowany przy Al. Kraśnickiej w Lublinie. Inwestycja charakteryzuje się najwyższym standardem jakości, wynikającym z zaprojektowanych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych oraz materiałowych. Atutem tego nowoczesnego budynku jest również doskonała lokalizacja, w pobliżu głównych tras komunikacyjnych miasta oraz ośrodków akademickich. Dojazd do centrum i do obwodnicy zajmie jedynie kilka minut. Łączna powierzchnia najmu to ok. 7000 mkw. w I etapie i ok. 9000 mkw. w II etapie.
Podstawową funkcją budynku jest funkcja biurowa.
Wykonano 6 kondygnacji nadziemnych i jedną podziemną. Budynek ma 25 metrów wysokości i zaklasyfikowany został do grupy wysokości SW (średniowysoki). Obiekt składa się z dwóch niezależnych funkcjonalnie oraz konstrukcyjnie części B1 i B2. Mieści w sobie funkcje biurowe wraz ze wspomagającymi pomieszczeniami technicznymi. Obie części można skomunikować poziomą komunikacją na poszczególnych piętrach, co daje możliwość elastycznej ekspansji najemcy z I etapu na powierzchnie etapu II.
Zwarta prostopadłościenna bryła budynku osłonięta systemową całoszklaną 3-szybową fasadą aluminiową, wzniesiona została z zastosowaniem rytmicznych wertykalnych i horyzontalnych podziałów. Zewnętrzną strukturę tworzą nawiązujące podziałami do fasady szklanej podkonstrukcje pod zieleń pnącą.
Biurowiec zaprojektowano w sposób eksponujący naturalne faktury i barwy użytych materiałów, ograniczając do minimum wykorzystanie tynków i powłok malarskich. Podstawowymi rodzajami materiałów stanowiącymi o jakości budynku są:
- biały i szary beton architektoniczny gładki,
- szkło bezbarwne,
- stal ocynkowana,
- stal czarna,
- aluminium w kolorze anoda,
- roślinność.
Na poziomie 0 w części B1 zlokalizowany jest reprezentacyjny hol wejściowy z recepcją, którego przestrzeń zamknięta jest świetlikiem w poziomie dachu budynku.
Dostęp dla osób niepełnosprawnych zapewniono z poziomu głównych wejść do budynku zlokalizowanych nie wyżej niż 2 cm od poziomu chodnika. Dostęp na wszystkie kondygnacje zapewniony za pomocą 6 wind. Na każdej kondygnacji przewidziano toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Charakterystyka biur: recepcja z całodobową ochroną, kontrola dostępu, klimakonwektory 4-rurowe grzanie/chłodzenie, indywidualne sterowanie każdego pomieszczenia, wysokość pomieszczeń pow. 3 m (wysokość kondygnacji 4 m), wykładzina obiektowa, okablowanie strukturalne, łącza światłowodowe wielu operatorów, podniesione podłogi techniczne, podwieszane sufity modułowe.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia szczegółów najmu powierzchni biurowych oraz ewentualnych przystosowań.
Wynajem biur w Lublinie – tylko Centrum Zana!