13000

mkw. powierzchni biurowej

3000

mkw. powierzchni usługowej

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

CZ Office Park D to nowo wybudowany biurowiec klasy A, usytuowany przy Al. Kraśnickiej w Lublinie. Inwestycja charakteryzuje się najwyższym standardem jakości, wynikającym z zaprojektowanych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych oraz materiałowych. Atutem tego nowoczesnego budynku jest również doskonała lokalizacja, w pobliżu głównych tras komunikacyjnych miasta oraz ośrodków akademickich. Dojazd do centrum i do obwodnicy zajmie jedynie kilka minut. Łączna powierzchnia najmu to ok. 7000 mkw. w I etapie i ok. 9000 mkw. w II etapie.

Podstawową funkcją budynku jest funkcja biurowa.

Wykonano 6 kondygnacji nadziemnych i jedną podziemną. Budynek ma 25 metrów wysokości i zaklasyfikowany został do grupy wysokości SW (średniowysoki). Obiekt składa się z dwóch niezależnych funkcjonalnie oraz konstrukcyjnie części B1 i B2. Mieści w sobie funkcje biurowe wraz ze wspomagającymi pomieszczeniami technicznymi. Obie części można skomunikować poziomą komunikacją na poszczególnych piętrach, co daje możliwość elastycznej ekspansji najemcy z I etapu na powierzchnie etapu II.

Zwarta prostopadłościenna bryła budynku osłonięta systemową całoszklaną 3-szybową fasadą aluminiową, wzniesiona została z zastosowaniem rytmicznych wertykalnych i horyzontalnych podziałów. Zewnętrzną strukturę tworzą nawiązujące podziałami do fasady szklanej podkonstrukcje pod zieleń pnącą.

Biurowiec zaprojektowano w sposób eksponujący naturalne faktury i barwy użytych materiałów, ograniczając do minimum wykorzystanie tynków i powłok malarskich. Podstawowymi rodzajami materiałów stanowiącymi o jakości budynku są:

  • biały i szary beton architektoniczny gładki,
  • szkło bezbarwne,
  • stal ocynkowana,
  • stal czarna,
  • aluminium w kolorze anoda,
  • roślinność.

Na poziomie 0 w części B1 zlokalizowany jest reprezentacyjny hol wejściowy z recepcją, którego przestrzeń zamknięta jest świetlikiem w poziomie dachu budynku.

Dostęp dla osób niepełnosprawnych zapewniono z poziomu głównych wejść do budynku zlokalizowanych nie wyżej niż 2 cm od poziomu chodnika. Dostęp na wszystkie kondygnacje zapewniony za pomocą 6 wind. Na każdej kondygnacji przewidziano toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Charakterystyka biur: recepcja z całodobową ochroną, kontrola dostępu, klimakonwektory 4-rurowe grzanie/chłodzenie, indywidualne sterowanie każdego pomieszczenia, wysokość pomieszczeń pow. 3 m (wysokość kondygnacji 4 m), wykładzina obiektowa, okablowanie strukturalne, łącza światłowodowe wielu operatorów, podniesione podłogi techniczne, podwieszane sufity modułowe.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia szczegółów najmu powierzchni biurowych oraz ewentualnych przystosowań.

Wynajem biur w Lublinie – tylko Centrum Zana!