CZ Office Park D - wizualizacjaCZ Office Park D to nowo budowany biurowiec klasy A, usytuowany przy Al. Kraśnickiej w Lublinie. Inwestycja charakteryzuje się najwyższym standardem jakości, wynikającym z zaprojektowanych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych oraz materiałowych. Atutem tego nowoczesnego budynku jest również doskonała lokalizacja, w pobliżu głównych tras komunikacyjnych miasta oraz ośrodków akademickich. Dojazd do centrum i do obwodnicy zajmie jedynie kilka minut. Łączna powierzchnia najmu to ok. 7000 m kw. w I etapie i ok. 9000 m. kw. w II etapie.

Podstawową funkcją budynku jest funkcja biurowa.

Zaplanowano 6 kondygnacji nadziemnych i jedną podziemną. Budynek będzie miał 25 metrów wysokości i zaklasyfikowany został do grupy wysokości SW (średniowysoki). Obiekt składał się będzie z dwóch niezależnych funkcjonalnie oraz konstrukcyjnie etapów części B1 i B2. Zmieści w sobie funkcje biurowe wraz ze wspomagającymi pomieszczeniami technicznymi. Oba etapy można skomunikować poziomą komunikacją na poszczególnych piętrach, co daje możliwość elastycznej ekspansji najemcy z I etapu na powierzchnie etapu II.

Zwarta prostopadłościenna bryła budynku osłonięta systemową całoszklaną 3-szybową fasadą aluminiową, wzniesiona zostanie z zastosowaniem rytmicznych wertykalnych i horyzontalnych podziałów. Zewnętrzną strukturę stworzą nawiązujące podziałami do fasady szklanej podkonstrukcje pod zieleń pnącą.

Biurowiec zaprojektowano w sposób eksponujący naturalne faktury i barwy użytych materiałów, ograniczając do minimum wykorzystanie tynków i powłok malarskich. Podstawowymi rodzajami materiałów stanowiącymi o jakości budynku są:

  • biały i szary beton architektoniczny gładki,
  • szkło bezbarwne,
  • stal ocynkowana,
  • stal czarna,
  • aluminium w kolorze anoda,
  • roślinność.

Na poziomie 0 w części B1 zlokalizowany będzie reprezentacyjny hol wejściowy z recepcją, którego przestrzeń zamknięta będzie świetlikiem w poziomie dachu budynku.

Dostęp dla osób niepełnosprawnych zapewniono z poziomu głównych wejść do budynku zlokalizowanych nie wyżej niż 2 cm od poziomu chodnika. Dostęp na wszystkie kondygnacje zapewniony za pomocą 6 wind. Na każdej kondygnacji przewidziano toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Charakterystyka biur: recepcja z całodobową ochroną, kontrola dostępu, klimakonwektory 4-rurowe grzanie/chłodzenie, indywidualne sterowanie każdego pomieszczenia, wysokość pomieszczeń pow. 3 m (wysokość kondygnacji 4 m), wykładzina obiektowa, okablowanie strukturalne, łącza światłowodowe wielu operatorów, podniesione podłogi techniczne, podwieszane sufity modułowe.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia szczegółów najmu powierzchni biurowych oraz ewentualnych przystosowań.

Wynajem biur w Lublinie – tylko Centrum Zana!